NLP
Podstawowe założenia Neuro Lingwistycznego Programowania Etapy uczenia się Płaszczyzny komunikacji – podstawa budowania relacji z klientem Rola systemów reprezentacyjnych w dopasowania do klienta – budowanie skutecznego prze
Podstawowe założenia Neuro Lingwistycznego Programowania
Etapy uczenia się
Płaszczyzny komunikacji – podstawa budowania relacji z klientem
Rola systemów reprezentacyjnych w dopasowania do klienta – budowanie skutecznego przekazu
Metaprogramy – fundamentalne zasady dotyczące wywierania wpływu na decyzje klienta
Submodalności – podstawowy kod umysłu – jak myślimy i jak to zmienić
Wprowadzenie w świat zaawansowanej komunikacji niewerbalnej – ciało jako nośnik informacji i wskaźnik wewnętrznych stanów
Model Miltona i Presupozycje – omijanie negatywnego nastawienia klienta i sugerowania rozwiązań Elementy tzw. „pracy głosem”
Metody zmiany organizacji „myślenie” poprzez doświadczanie „stanów” innych osób Praca z tzw. „fantomami” – projektowanie rozwiązań sytuacji ograniczających
Program przedmiotu jest nastawiony na dostarczenie narzędzi do pracy z klientem w sytuacjach terapeutycznych, ale z racji uniwersalnego działania mogą być one także wykorzystywane w czasie negocjacji, handlu, marketingu, reklamy i w relacjach prywatnych.